www.elllobregat.com

La Plaça Jaume Balmes acull la Fira Solidària de les Emergències

La Plaça Jaume Balmes acull la Fira Solidària de les Emergències

L'alcalde de Gavà, Joaquim Balsera ha visitat la Fira i ha saludat els caps dels serveis d'emergències

miércoles 23 de julio de 2014, 13:48h

Grans i petits han tingut l'ocasió de conèixer de primera mà els serveis d'emergència que actuen a la nostra ciutat. Durant tota la jornada, la plaça de Jaume Balmes ha acollit la Fira solidària de les emergencias-112 raons per ser solidari. Es tracta d'una iniciativa impulsada originàriament pels Mossos d'Esquadra i la Creu Roja amb l'objectiu de recaptar fons per finançar projectes socials que l'entitat humanitària desenvolupa a la nostra ciutat. A la proposta també s'hi ha afegit la Policia Municipal de Gavà, els Bombers de la Generalitat, el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) i els agents rurals.

El cap de la Policia Municipal de Gavà, Manel Calero, ha valorat positivament aquesta iniciativa "que té la finalitat d'apropar els serveis d'emergència a la ciutadania, perquè ens coneguin de prop, vegin com funcionem i de quins mitjans disposem".

A la plaça de Jaume Balmes hi hagut una representació de totes les especialitats que existeixen dins del món policial i de l'emergència en general. Segons el caporal Santi Peñarrocha de Mossos d'Esquadra, "podem veure fins i tot , un hospital de campanya, a més d'unitats especialitzades de Mossos i de la Guàrdia Civil, com són les subaquàtiques o les canines… una sèrie d'elements que molts ciutadans i ciutadanes de Gavà mai no han vist de prop".

Per recaptar fons per als projectes socials que impulsa la Creu Roja a Gavà s'ha posat a la venda a la mateixa plaça de Jaume Balmes un bolígraf amb els anagrames de Mossos d'Esquadra i de Creu Roja que es pot adquirir al preu d'un euro.


¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)

+
0 comentarios