Cornellà

El Museu AGBAR acull la presentació del Fòrum Cornellà Creació

Aquesta plataforma pretén consolidar-se com element dinamitzador de l'economia local a partir del diàleg i la reflexió

El Museu AGBAR acull la presentació del Fòrum Cornellà Creació
Cornellà, 25 d'octubre- Aquest matí s'han presentat al Museu AGBAR de Cornellà el nou clcle de conferències que tindran lloc en aquest fòrum de debat que enceta enguany la segona edició després de l'èxit de participació de la primera edició celebrada l'any passat.

En aquesta presentació hi han estat presents el publicista Lluís Bassat, l'escriptora Asha Miró i l'alcalde de Cornellà, Antonio Balmón; cadascun d'ells han destacat en el seu torn de paraula el fet innovador de trobades com ara aquesta que ajuden a dinamitzar l'empresa i a endegar nous projectes per millorar la vida de les presones.

El tret de sortida a les conferències d'aquest any tindrà lloc el proper divendres amb una conferència del Director General de la Caixa, Joan Maria Nin i es preveu que fins el mes de juny de l'any 2011 es celebrin cinc conferències més.