Castelldefels

Castelldefels tindrà un servei d’urgències 24 hores el 2011

Castelldefels tindrà un servei d’urgències 24 hores el 2011
D’esquerra a dreta, Maria Miranda, regidora d’Urbanisme; Joan Sau, alcalde de Castelldefels; Ramon Morera, regidor de Salut i Mireia Sans, coordinadora del CAP El Castell.
L’alcalde de Castelldefels, Joan Sau, acompanyat per la regidora d’Urbanisme, Maria Miranda (PSC), el regidor de Salut, Ramon Morera (PSC) i altres representants i tècnics municipals, va visitar el passat 16 de novembre les obres d’ampliació del CAP El Castell que avancen segons el calendari previst amb la qual cosa podrien estar enllestides el febrer de l’any vinent. Un cop acabades les obres es dotarà de mobiliari i material mèdic als nous espais.
Sau ha destacat la importància de l’ampliació d’aquest centre i de la incorporació d’un servei d’urgències d’atenció primària, fets que donen compliment a “una llarga demanda ciutadana”. Aquestes obres suposen una inversió de 2’5 milions d’euros i consisteixen en la reforma de tot l’edifici i en l’ampliació de la planta baixa, actuacions que milloraran els espais i també el servei que s’hi presta. ||