L’Hospitalet

L'Hospitalet de dol per la mort del Tinent d'alcalde d'Educació i Cultura, Mario Sanz

La seva vocació de servei públic i l’estima per la ciutat han marcat la seva trajectòria política i vital

L'Hospitalet de dol per la mort del Tinent d'alcalde d'Educació i Cultura, Mario Sanz
L'Hospitalet, 17 de febrer- L’Ajuntament de L’Hospitalet expressa el seu condol per la mort del primer tinent d’alcalde d’Educació i Cultura, Mario Sanz. La institució ha decretat dos dies de dol oficial. Amb aquest motiu, les banderes estaran a mitja asta als edificis municipals.

La capella ardent s’instal·larà demà, divendres 18 de febrer, de 10 a 18.30 hores, al Saló de Plens de l’Ajuntament. La cerimònia de comiat tindrà lloc al mateix Saló de Plens, a les 19 hores. En el decurs de la cerimònia l’Ajuntament li concedirà la medalla de la ciutat amb la categoria d’argent a títol pòstum.

Mario Sanz va néixer l’any 1966 i era veí del barri del Centre de L’Hospitalet. Llicenciat en dret, tenia dos fills.

La seva vocació de servei públic i l’estima per la ciutat han marcat la seva trajectòria política i vital. L’any 1999 va assumir la seva primera responsabilitat política com a tinent d’alcalde de Participació Ciutadana i regidor dels districtes IV i V. Des del 2003 va estar tinent d’alcalde de l’Àrea d’Educació i Cultura, regidor del Districte I i portaveu del Grup Municipal Socialista. A l’actualitat era primer tinent d’alcalde d’Educació i Cultura i portaveu del Grup Municipal Socialista, càrrecs que exercia des del 2007. També ha estat patró de la Fundació privada Arranz-Bravo.