La Caravana d'Educació Viària de Fundació Mapfre arriba a l'Hospitalet
miércoles 23 de julio de 2014, 13:48h
Prop de 9.600 nens catalans participaran en aquesta campanya de conscienciació que viatjarà per 16 ciutats de Catalunya durant els propers mesos i que té com a objectiu fomentar actituds responsables
L'hospitalet, 11 d'abril- L'Instituto de Seguridad Vial de FUNDACIÓN MAPFRE, en col·laboració amb la Federació Catalana d’Automobilisme, ha presentat aquest matí a l’Hospitalet del Llobregat la Caravana d'Educació Viària, que estarà instal·lada fins divendres 15 d’abril a la Plaça Francesc Macià de l’Hospitalet del Llobregat.
L’acte ha comptat amb la presència de l’Il·lma. Sra. Nuria Marín, Alcaldessa de l’Hospitalet del Llobregat i el Sr. Francesc Belver, Tinent d’Alcalde de Governació de l’Hospitalet.
Es tracta d'una iniciativa adreçada a escolars entre 10 i 12 anys, que té com a principal objectiu fomentar actituds responsables i cíviques que contribueixin a reduir la sinistralitat viària. Es preveu que un bon número de nens i nenes de nombroses escoles d'aquesta ciutat aprenguin, durant aquests dies, les principals senyals i normes de trànsit per tal que sàpiguen aplicar-les en la vida real.
La Caravana d'Educació Viària inclou un circuit de karts i diverses aules formatives on monitors especialitzats en educació viària explicaran als assistents les normes i conceptes bàsics de circulació. Amb aquesta acció, l'Instituto de Seguridad Vial de FUNDACIÓN MAPFRE recorrerà durant els propers mesos altres localitats, en les que impartirà formació sobre seguretat viària a més de 9.600 alumnes a tota Catalunya.