Sant Vicenç dels Horts

Els organitzadors de l’Aula dial ja pensen en l’edició del curs vinent

Els organitzadors de l’Aula dial ja pensen en l’edició del curs vinent
Imatge d’alguns dels alumnes que han participat enguany durant un mes al Projecte Aula Dial
La segona edició de l’Aula dial ha estat tot un èxit i ha suposat la consolidació d’aquest projecte educatiu i de fet ja es plantegen propostes a tenir en compte a la propera edició de l’Aula dial. Les novetats se centrarien en promoure la interacció de les escoles participants en aquest projecte educatiu, ja sigui mitjançant la creació conjunta d’un programa de ràdio o a través de comentaris al bloc dels Serveis Educatius, on seria possible analitzar la feina de la resta de grups.

Enguany 134 alumnes, la majoria de cinquè de primària, han elaborat un informatiu radiofònic a classe i després l’han emès per Ràdio Sant Vicenç. Hi han participat cinc escoles: La Vinyala, Mare de Déu del Rocío, La Guàrdia, Sant Jordi i Centre d’Educació Especial Iris. Totes elles han rebut la visita dels periodistes de l’emissora municipal, que els han acostat al món del periodisme radiofònic.

L’elaboració d’un informatiu ha permès als alumnes treballar competències relacionades amb el llenguatge i la lectura i conèixer el seu entorn de més a prop gràcies a la recerca de notícies. ||