Baix Llobregat

CiU presenta els seus caps de llista al Baix Llobregat en un acte multitudinari

CiU presenta els seus caps de llista al Baix Llobregat en un acte multitudinari
En l’acte, celebrat la tarda del dissabte 9 d’abril al recinte Ca n’Oliveras, davant unes 500 persones, hi van intervenir l’alcalde de Martorell, Salvador Esteve, els diputats al Parlament Maria Mercè Jou i Josep Maria Llop, i el candidat a l’alcaldia de Barcelona, Xavier Trias.
Martorell, 12 d'abril- Maria Mercè Jou, diputada i cap de llista a Olesa de Montserrat, va donar la benvinguda als assistents, arribats de tots els municipis de la comarca, i va remarcar que “ Tenim una oportunitat històrica. Podem donar el tomb a una comarca que històricament ha votat altres opcions polítiques.”

En Salvador Esteve va exposar com a Martorell CiU ha aconseguit ser la força més votada i comptar actualment amb majoria absoluta gràcies a la tasca feta des de l’ajuntament i a un gran esforç d’aproximació a tota la gent de la vila, que demostra que una força com CiU pot ser també el principal referent polític al Baix Llobregat. Segons Esteve “Catalunya necessita gent valenta. Tenim uns molt bon candidats", i tot seguit va presentar un darrere l’altre tots els caps de llista de la comarca, que van pujar a l’escenari.

En Josep Maria Llop, diputat, president comarcal de CDC i cap de llista a la Palma de Cervelló, va destacar com el Baix Llobregat havia fet una gran aportació a la victòria de CiU i de l’avui president Artur Mas en les eleccions de novembre, i que ara el repte és aconseguir un nou èxit a les municipals, donant resposta, des de cada poble, vila i ciutat, a les necessitats que planteja la realitat de la comarca, començant per la crisi econòmica. Segons Llop, bufen vents de canvi. Hem d'ajudar que aquests canvis arribin a bon port".

Finalment, en Xavier Trias va elogiar la trajectòria d’en Salvador Estevede de qui va destacar "els coneixements i les actituds. És una persona que, tot i haver-li tret l'alcaldia com ho van fer, ha seguit lluitant”, i va expressar la seva voluntat, si és elegit alcalde, de treballar en clau metropolitana, en col•laboració amb els municipis del Baix Llobregat per afrontar els reptes comuns de la “gran Barcelona”, i alhora fer pinya amb el govern de Catalunya perquè el país vagi endavant. En aquest sentit va criticar "el paperot dels alcaldes socialistes" per l’acte de protesta contra les mesures d’austeritat que va tenir lloc aquell matí davant l’Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí, ja que "com a alcalde s'ha de ser exigent, però també ser responsable. El PSC és qui ha portat el país a aquesta situació i el que ha obligat el govern de la Generalitat a prendre aquestes mesures”. Trias va recordar que el govern de l’estat no compleix els seus compromisos amb Catalunya, alhora que es manté un dèficit fiscal descomunal. Per això, va dir, si a algun lloc haurien de protestar els alcaldes socialistes és a Madrid, davant el govern del PSOE.