L’Hospital Sant Joan de Déu d’Esplugues i l’empresa Miquelrius han dissenyat una nova modalitat de motxilla per tal d’evitar el dolor i les contractures a l’esquena tan sovintejades en molts nens i adolescents a causa del pes excessiu que han de carregar dia rere dia.
La motxilla té un disseny ergonòmic amb dos compartiments, corretges per tal d’ajustar-la a la cintura i una base rígida i protegida per tal de garantir un repartiment correcte del pes del material escolar. Aquesta motxilla ja es pot trobar a les papereries i està disponible en una mida adequada per tal de no carregar-la en excés i que alhora s’adapti a l’esquena dels nens.
Recordem que els experts recomanen que el pes que els alumnes carreguen no sigui més de l’equivalent al 10% del seu pes. ||
Recordem que els experts recomanen que el pes que els alumnes carreguen no sigui més de l’equivalent al 10% del seu pes. ||