L’Hospitalet

Meritxell Borràs afirma que crear feina serà l’obsessió de CiU a l’Hospitalet

Meritxell Borràs afirma que crear feina serà l’obsessió de CiU a l’Hospitalet
La sala polivalent de La Farga ha estat l’escenari on s’ha celebrat la presentació de la Meritxell Borràs com a candidata de CiU a l’alcaldia de l’Hospitalet.
La candidata de la federació nacionalista a l’Hospitalet ha començat el seu discurs declarant “la seva voluntat de servei” que neix, principalment, de “la seva estima al país, a la seva gent i a la seva ciutat”. Per això, Borràs reconeix que a la ciutat “hi ha coses que s’han fet bé però que també hi ha problemes que cal resoldre”.

La candidata de CIU ha fixat com a prioritats de la seva formació la creació de feina i la dinamització de l’activitat econòmica eliminant trabes als emprenedors i una ciutat segura i cívica on s’acompleixin les Ordenances de l’Ajuntament amb una presència policial més adequada al municipi.

Borràs creu que “l’Hospitalet necessita un canvi en positiu” i trencar amb “32 anys d’un govern socialista allunyat de la realitat de la ciutat”.

Finalment, Borràs ha fet una crida a “recuperar la il.lusió en que les coses poden canviar a millor”. ||