Castelldefels

Castelldefels estarà representada pel seu alcalde a la Junta de Govern de la FEMP

La ciutat de Castelldefels, per primera vegada, conjuntament amb altres 25 ciutats espanyoles integrarà la junta directiva de la FEMP.

Castelldefels estarà representada pel seu alcalde a la Junta de Govern de la FEMP
Dissabte passat a Madrid, l'alcalde de Castelldefels, Manuel Reyes, ha estat nomenat membre de la Junta de Govern de la FEMP (Federació Espanyola de Municipis i Províncies) en la seva desena assemblea general.
Castelldefels, 26 de setembre- L'alcalde de Castelldefels, Manuel Reyes, ha destacat la importància de pertànyer a la junta de govern de la Federació perquè "la nostra ciutat estarà present a la presa de decisions d'una entitat tan important com aquesta, que agrupa als municipis i províncies d'Espanya. És una notícia molt important per a Castelldefels”.

La Junta de Govern de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies estarà integrada per l'alcalde de Sevilla, Juan Ignacio Zoido (PP) com a president, l'alcalde de Vigo, Abel Caballero (PSOE) com a vicepresident primer, el president de la Diputació de Zamora, Fernando Fernández Maillo (PP), com a vicepresident segon, i 22 vocals. D'ells, a Manuel Reyes li ha correspost la cinquena vocalia. La Junta de Govern està formada per onze representants del PP, vuit del PSOE, un de CiU, un altre del PAR i un altre d'IU. L'assemblea general de la FEMP va reunir a Madrid a 1000 representants de 7331 entitats locals, entre elles Castelldefels.