L’Hospitalet

11 nous agents en pràctiques s’incorporen a la plantilla de la guàrdia urbana de L’Hospitalet

11 nous agents en pràctiques s’incorporen a la plantilla de la guàrdia urbana de L’Hospitalet
L’alcaldessa, Núria Marín, ha assistit avui a l’acte de benvinguda als onze nous agents de la Guàrdia Urbana que han finalitzat el període de formació a l’escola de Mollet i que a partir d’ara iniciaran les pràctiques a la ciutat.
A l’acte també hi han assistit el tinent d’alcalde de Seguretat, Convivència i Civisme, Alfons Bonals, i el responsable de la Guàrdia Urbana, Francisco de la Torre.

Durant l’acte, l’alcaldessa, Núria Marín, ha destacat que “el govern local té en l’àmbit de la seguretat i la convivència una de les nostres principals prioritats de govern en aquest mandat”. L’alcaldessa també ha assenyalat “la importància del treball conjunt que la Guàrdia Urbana realitza amb els altres cossos de seguretat que treballen a la ciutat, com són els mossos d’esquadra i la policia nacional”.

Durant dotze mesos, aquests agents faran pràctiques de patrulla a peu pels diferents barris de la ciutat, al costat d’agents veterans de la Policia Municipal, fent tasques de proximitat en contacte amb les entitats i els col·lectius socials.

Dels nous agents en pràctiques de la Policia Local, set són de L’Hospitalet, i quatre, de poblacions veïnes.

Els darrers dos anys, l’Ajuntament de L’Hospitalet ha incrementat en un 20 % la plantilla de la Guàrdia Urbana, que actualment consta de 423 places.

Paco Dominguez ||