Sant Vicenç dels Horts

Laura Navarro Álvarez rep el Premi Ernest Lluch

Laura Navarro Álvarez rep el Premi Ernest Lluch
L’alumna de batxillerat de l’institut Frederic Mompou, Laura Navarro Álvarez ha estat la guanyadora del VII Premi Ernest Lluch de Ciències Polítiques que atorga la Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch.
El treball de Navarro porta per títol “De la indignació a l’acció. El moviment 15-M”. El jurat n’ha valorat la seva anàlisi que incideix en la complexitat dels diferents factors explicatius d’un tema de gran actualitat política i social. També ha valorat que el treball està molt ben escrit, presenta una excel·lent capacitat analítica, bon ús del marc teòric ila combinació de diferents fonts i metodologies.

Laura Navarro va rebre el premir ahir, en l’acte de lliurament, que es va celebrar al campus de la Ciutadella de la UPF. La van acompanyar els familiar, la tutora del treball de recerca, Anna Hernández i la directora del centre, Laia Casanovas. El premi és de 1.000 euros i la possibilitat de no pagar la matrícula al primer curs de Ciències Polítiques i Socials a la UPF.

Montse Vila ||