Sant Feliu de Llobregat

Baix Llobregat

El concert benèfic en suport al Banc d'aliments recapta 372 € i més de 30 kg de menjar

El concert benèfic en suport al Banc d'aliments recapta 372 € i més de 30 kg de menjar
Auditori del Palau Falguera (Sant Feliu de Llobregat)
El concert benèfic en suport al banc dels aliments de la ciutat, celebrat el passat diumenge 19 de maig a l'Auditori del Palau Falguera, va aconseguir reunir 142 persones de públic i més de 30 kg de menjar. En total, per la venda de les entrades es van recaptar 372 € que es lliuraran al banc d'aliments.
El concert, impulsat per l'Ateneu Santfeliuenc i l'Ajuntament de Sant Feliu, amb la col·laboració de les parròquies de Sant Llorenç i Sant Joan Baptista, va anar a càrrec de l'Orquestra Simfònica del Conservatori de Sabadell. A l'acte hi van assistir la primera tinent d'alcalde, Rosa Maria Martí, i el regidor de Cultura, Manel Martínez. L'espectacle es va emmarcar en el bicentenari del naixement de Richard Wagner i es van interpretar obres d'aquest compositor i de Beethoven. L'escenari de l'Auditori va arribar a congregar fins a 51 músics, la xifra més alta fins ara en cap concert celebrat a l'espai.

Les persones assistents al concert van adquirir les entrades a canvi d'una aportació econòmica voluntària o bé lliurant algun aliment bàsic com llet, oli, galetes, farina, llegums, arròs, pasta, sucre, llaunes de tomàquet i tonyina.

L'Orquestra Simfònica del Conservatori de Sabadell (OSCS) està formada per alumnes dels últims cursos de grau mitjà de corda, vent i percussió d'aquest centre. El seu repertori se centra habitualment en obres dels grans compositors del Barroc i del Classicisme, tot i que puntualment també inclou obres d'altres períodes històrics. La finalitat bàsica del treball de l'agrupació és pedagògica, però de manera regular ofereix al públic concerts de música simfònica.