Sant Vicenç dels Horts

Classes pràctiques per aprendre a tirar petards amb seguretat

Classes pràctiques per aprendre a tirar petards amb seguretat
Protecció Civil, Policia Local, Creu Roja i la Colla d’Àngels Diabòlics han impartit aquest matí una classe pràctica a un grup d’alumnes de l’institut Gabriela Mistral.
L’objectiu és que els joves gaudeixin amb total seguretat de la propera revetlla de Sant Joan. La iniciativa s’emmarca dins la campanya que cada any engega Protecció Civil de Catalunya. En total s’impartiran 140 classes a un miler d’alumnes de tot Catalunya. Les autoritats aconsellen als joves que comprin els productes pirotècnics en establiments autoritzats, que no se’ls guardin a les butxaques i que llegeixin les instruccions de cada article, entre d’altres recomanacions.

En cas de cremada, i mentre no arribi l’assistència mèdica professional, es recomana posa aigua molt freda sobre les ferides.

J.C.Chueca||