L’Hospitalet

Setmana solidària de recollida d’aliments a les biblioteques de L’Hospitalet

Setmana solidària de recollida d’aliments a les biblioteques de L’Hospitalet
En col·laboració amb el Banc d’Aliments de la Creu Roja
Les biblioteques de L’Hospitalet posen en marxa avui la setmana solidària amb l’objectiu de recollir aliments destinats a omplir el Banc d’Aliments de la Creu Roja i ajudar les famílies de la ciutat que més ho necessiten.

El sistema és fàcil: s’intercanvia menjar per llibres. Del 9 al 14 de setembre, les biblioteques habilitaran un espai on la ciutadania podrà deixar-hi els aliments —preferiblement llet, sucre, llegums, oli...— i, a canvi, s’endurà un llibre.

També es recolliran aliments durant la Marató de Contes, que se celebrarà divendres, 13 de setembre, a la Biblioteca Can Sumarro.

La Creu Roja prestarà el suport logístic i la infraestructura, i les biblioteques demanen la col·laboració dels usuaris i de les usuàries del servei per fer tasques de voluntariat.

La campanya solidària “Llibres per menjar” es va posar en marxa l’any passat i va ser tot un èxit, ja que es van recollir més de dues tones d’aliments i es van omplir més de 100 caixes