Viladecans

CCOO crida a participar en la manifestació de demà en defensa de l'Hospital de Viladecans i la sanitat pública

CCOO crida a participar en la manifestació de demà en defensa de l'Hospital de Viladecans i la sanitat pública

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya fa una crida a participar massivament demà dia 30 d’octubre a les 18h a la plaça Europa de Viladecans

La manifestació està convocada per diferents organitzacions i entitats de la comarca en defensa de l’Hospital de Viladecans i la Sanitat Pública.

Des de CCOO exigim:

  • Que l’Hospital de Viladecans segueixi sent l’Hospital de referència.
  • Que l’Hospital tingui els equipaments necessaris per atendre les necessitats de la població de referència (200.000 persones) i evitar l’actual degradació de les instal·lacions.
  • Cal mostrar de manera unànime, rotunda i inequívoca, el total rebuig de la població front les darreres decisions adoptades per la Conselleria de Salut i el Govern de la Generalitat, les quals condicionen seriosament el futur i la continuïtat del Hospital de Viladecans. I de tota la Sanitat Pública.||