Baix Llobregat

El Gran Recapte d’Aliments aconsegueix més de 10.000 voluntaris

Hi haurà més de 1.300 punts de recollida a supermercats i mercats els dies 29 i 30 de novembre. Encara falten 5000 voluntaris per cobrir tots els punts.
Més de 10.000 persones s’han donar d’alta com a voluntaris per al Gran Recapte des de la crida feta pel Banc dels Aliments el passat 26 de setembre. Tanmateix, l’increment dels punts de recollida d’enguany requereix d’un nombre més gran de voluntaris, per això l’entitat ha anunciat aquest dilluns que encara falten 5.000 voluntaris per arribar a cobrir els 1.300 punts de recollida els dies 29 i 30 de novembre.

Per cinquè any consecutiu, els quatre Bancs dels Aliments de Catalunya organitzen el Gran Recapte amb l’objectiu de donar resposta a les urgències alimentàries de les persones més necessitades. Per a fer-ho possible es necessiten 15.000 voluntaris.
J.C.Chueca||