Miércoles 23 de julio de 2014
S’amplien els serveis, es milloren les instal·lacions i es redueix la despesa anual. Aquesta setmana s’ha iniciat la cessió de la gestió i l’explotació del Complex Esportiu Municipal de Vallirana, a càrrec de l’empresa Llop Gestió Esportiva SL, després de l’acte de signatura de contracte entre aquesta empresa i l’Ajuntament.
Aquest contracte és fruit de l’adjudicació per a l’ampliació i la primera fase de la reforma del Complex Esportiu Municipal i la seva explotació, portada a terme per l’Equip de Govern, amb la qual es dotarà el Complex Esportiu Municipal d’unes instal·lacions noves i adaptades a la demanda de la població, al mateix temps que reduirà quasi en un 50% la despesa. Una gran iniciativa en temps de crisi que, a més de reduir la despesa, ampliarà els serveis i millorarà les instal·lacions per a la ciutadania.
Aquesta adjudicació és un exemple més del compromís de l’actual equip de govern per reduir el dèficit municipal. Està previst que les obres finalitzin aquest 2013.