www.elllobregat.com
Sinicien les obres de millora del Complex Esportiu Municipal de Vallirana

S’inicien les obres de millora del Complex Esportiu Municipal de Vallirana

miércoles 23 de julio de 2014, 13:48h
S’amplien els serveis, es milloren les instal·lacions i es redueix la despesa anual. Aquesta setmana s’ha iniciat la cessió de la gestió i l’explotació del Complex Esportiu Municipal de Vallirana, a càrrec de l’empresa Llop Gestió Esportiva SL, després de l’acte de signatura de contracte entre aquesta empresa i l’Ajuntament.
Aquest contracte és fruit de l’adjudicació per a l’ampliació i la primera fase de la reforma del Complex Esportiu Municipal i la seva explotació, portada a terme per l’Equip de Govern, amb la qual es dotarà el Complex Esportiu Municipal d’unes instal·lacions noves i adaptades a la demanda de la població, al mateix temps que reduirà quasi en un 50% la despesa. Una gran iniciativa en temps de crisi que, a més de reduir la despesa, ampliarà els serveis i millorarà les instal·lacions per a la ciutadania.

Aquesta adjudicació és un exemple més del compromís de l’actual equip de govern per reduir el dèficit municipal. Està previst que les obres finalitzin aquest 2013.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (1)    No(0)

+
0 comentarios