www.elllobregat.com

Sant Feliu de Llobregat

Sant Feliu reclama el manteniment del Servei d’Urgències del CAP El Pla

Sant Feliu reclama el manteniment del Servei d’Urgències del CAP El Pla
miércoles 23 de julio de 2014, 13:48h
En el ple municipal de juny celebrat el passat dia 30, es va aprovar per unanimitat de totes les forces polítiques una moció conjunta, presentada per l’equip de govern i el PSC, per exigir a la Generalitat el manteniment del Servei d’Urgències de l’Àrea Bàsica de Salut El Pla les 24 hores.
I és que des d’aquest dilluns, 4 de juliol i fins al 4 de setembre, l’ambulatori d’El Pla només atendrà la ciutadania des de les 8 del matí i fins les 21 h. Així, durant les nits els usuaris que necessitin els serveis mèdics d’urgències hauran de dirigir-se a l’Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí, al CUAP Sant Ildefons a Cornellà o bé trucar al telèfon 061 d’emergències mèdiques.

Durant la setmana passada, l’alcalde de la ciutat, Jordi San José (a la foto), i la primera tinenta d’alcaldia, Rosa Maria Martí, van mantenir diverses reunions amb el director del Servei Català de Salut per evitar les retallades en els serveis de Pediatria i Urgències del CAP El Pla. Davant les gestions realitzades, la Generalitat va acordar que la reducció dels serveis només serà vigent durant els mesos de juliol i agost. ||
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (2)    No(0)

+
0 comentarios