Viena obre un local al nou centre comercial Splau de Cornellà
miércoles 23 de julio de 2014, 13:48h
La cadena de restauració Establiments Viena, S.A. va obrir el passat 11 de maig un local a Cornellà de Llobregat, concretament en l’acabat d’inaugurar centre comercial Splau. Les obres, iniciades el passat mes de febrer, i l’equipament de l’establiment han suposat una inversió per part de l’empresa d’1 milió d’euros.
El nou local ocupa un espai de 634 m2 de planta (578m2 superfície + 56m2 de terrassa) i compta amb aforament per a 240 persones. Estarà obert tots els dies de l’any de les 9.00h a les 23.30h (divendres, dissabtes i vigílies de festius fins les 24.30h). En nou local ha generat 36 nous llocs de treball, plantilla la gran majoria provinent de Cornellà, El Prat de Llobregat i Barcelona.
Silvestre Siscart, president d’Establiments Viena, ha augurat l’èxit del nou centre comercial al temps que ha manifestat que “Splau és una plataforma que ens permetrà estendre’ns pel Llobregat més enllà de Castelldefels, on hi estem presents des de finals de l’any 2009”.