www.elllobregat.com

Lliurats els premis del III Concurs Fan-Tàs-Tik

miércoles 23 de julio de 2014, 13:48h
Lliurats els premis del III Concurs Fan-Tàs-Tik
El passat dimecres, 21 d’abril, ha tingut lloc l’acte de lliurament de premis del Concurs de relat fantàstic per a joves Fan-Tàs-Tik 2010, convocat per l’Ajuntament de Sant Boi. Sergio Pérez Muñoz, Laura Cristina Santiago Barriendos i Ángel Martínez Muñoz han recollit els guardons de les diferents categories convocades en aquesta tercera edició del certamen.
Sergio Pérez Muñoz (de Sant Boi) i Laura Cristina Santiago Barriendos (de Castelldefels) han guanyat `ex aequo´ la categoria de relats en llengua castellana amb “La Flor del Olvido” i “El edificio”, respectivament. Ángel Martínez Muñoz (de Sant Esteve Sesrovires) ha rebut el premi en la categoria de microrelat en llengua catalana amb “L’Inquentiro”. Les categories de relats en llengua catalana i microrelats en llengua castellana han quedat desertes.

A l’acte va ser present la regidora delegada de Cultura i Promoció del Turisme, Montserrat Mirabent

El concurs Fan-Tàs-Tik s’adreça a joves d’entre 16 i 30 anys de la comarca del Baix Llobregat i té una dotació econòmica global de 1.800 euros.
¿Te ha parecido interesante esta noticia?    Si (0)    No(0)

+
0 comentarios