Els millors equips juvenils d’handbol de Catalunya, al Torneig Ciutat d’Esplugues
miércoles 23 de julio de 2014, 13:48h
Esplugues, la capital de l’handbol català en categories inferiors, des de juvenils fins a benjamins. El Complex Esportiu Municipal La Plana va acollir els dies 14 al 16 de setembre el 27è Torneig Juvenil Ciutat d’Esplugues, amb tornejos també cadet i infantil, mentre que a la plaça Catalunya es varen habilitar dues pistes a l’aire lliure perquè dissabte 15 de setembre fos l’escenari de la 14a Trobada d’Escoles d’Handbol, amb participació d’equips alevins i benjamins de tot Catalunya.
Per primer cop, van coincidir ambdues activitats, organitzades pel Club Handbol Esplugues amb la col·laboració de l’Ajuntament, la qual cosa va convertir al barri de La Plana d’Esplugues en la gran festa de l’handbol base català.
Al Torneig Juvenil, un dels més importants de l’Estat espanyol a la seva categoria, hi van prendra part 12 equips (FC Barcelona, BM Granollers, Selecció Catalana, Bordils, Cerdanyola, La Salle Bonanova, Sant Cugat, Sesrovires, Sant Martí, Vallbona, Handbol Esplugues i Esplugues Atlètic). El torneig cadet va comptar amb quatre clubs (Barça, Granollers, Sant Martí i Esplugues), i l’infantil, altres quatre (Granollers, Sant Martí, Sesrovires i Esplugues). Pel que fa a la Trobada d’Escoles, amb un marcat caràcter de promoció d’aquest esport, hi van participar Granollers, Cerdanyola, Sesrovires, Sant Vicenç, Sant Martí, Tarragona, La Salle Bonanova i Esplugues.
El cap de setmana d’handbol a Esplugues es va completar amb la presentació del primer equip del CH Esplugues, que milita a Primera Nacional, amb un partit amistós davant l’equip del FC Barcelona que juga a la Divisió de Plata.
Montse Vila ||